تسجيل الدخول تسجيل حساب جديد نسيت كلمة المرور
لتسجيل الدخول إلى حسابك، أدخل اسم المستخدم وكلمة المرور أدناه وانقر على زر "تسجيل الدخول".





إذا كانت استماره التسجيل الخاصه بك ليست هنا، هنـا انقر.









إذا لم يتم عرض النموذج استرداد كلمه السر الخاصه بك، هنـا انقر.





  1. #29
    @ROGE@ 乂V!P乂
    0
    0
    معدل تقييم المستوى
    308

    رد: مسابقة المفتش كرومبو

    اعضاء وعضوات منتدى الوليد بسبب التفاعل على المسابقه تم زيادة عدد المشاركات



    الفائز الاول 25 مشاركه زياده
    الفائز الثانى 15 مشاركه زياده
    الفائز الثالث 10 مشاركات زياده



    الحلقه الثانيه


    المفتش كرومبو




    كرومبو .... كرومبو .... مـــــــــــــع المفتش كرومبو ....





    النهاردة حصلت حاجه غـريـبـة خالص

    امبارح مدام(عزيزة اللزيزة)




    عملت تورتة





    قبل ما تنام عشان البارتي اللى عملاه لصاحبتها


    ماما نونا





    و شالتها في الثلاجة


    فى مطعم الشراع


    و نبهت علي


    ام حسن





    و


    ام على





    و


    ام كريم





    ان محدش يقرب ناحية التورته بتاعة البارتي صحيت النهاردة الصبح لقت التورته متاكل منها ، اتنرفزت اكتر مهي متنرفزة و اتصلت بيا عشان اشوف مين اللي اكل من التورتة بتاعة البارتي ،





    رحت عشان اشوف ايه الحكاية أول واحدة سألتها


    ام حسن





    ردت عليا و قالت لى :لا انا ما قربتش ناحية مطعم الشراع امبارح اصلي مقبوض عليا وسحبونى على القسم ولما سالته قسم ايه؟جاوبتنى :قسم اسمه الترفيه وكتفوووونى فى من انا..وهاتك يا اسئلة




    لما سالت ام على

    قالت : انا كنت سهرانة مع واحدة صاحبتى


    حتى اسالوا الاخت الجديدة دى اسمها ايه


    اه هاجر كانت معدية هى واخوها وشافتنى


    وبعدين تورتة ايه وبتاع ايه اللى


    انت جاى تقول عليه دى حتى بالشيكولاته


    وانا باحبها بالكريم شانتيه


    وسع كده انا رايح اضرب لى عطستين





    وهقول





    هات شلنننننن








    مباقاش فاضل غير/ ام كريم


    ولما سالتها قالت


    امشى ياض من هنا بلا كلام فارغ


    انت مش عارف بتكلم مين


    انا فاضية للعب العيال ده ؟


    دانا طول الليل عماله ارفع صور الحفلة على المنتدى





    وكل ما احط صورة





    حد يبعتلى ويقولى احذفيها





    ايه الدوخة دى يا ربى





    تيجى اصورك انت كمان كام صورة يا كرومبو


    هههههه





    وطــبــعــامدام عزيزة اللزيزة ما عرفتش مين اللي أكل من التورته ..بس انا عرفت لو انت كمان عرفت قول لنا مين؟ اتصل علي 00000000 من أي خط أرضي


    او اتصل من أي موبايل علي





    0000أو ابعت sms


    و ابقوا قابلوني لو كسبتوا حاجة








    مـــــع تحيــات المــفــتــش كــرومــبـــــو



    وفى انتظار الحل

    روجى



  2. #30
    ąsђoǑosђ مرآقبه عآمه
    0
    0
    معدل تقييم المستوى
    200

    رد: مسابقة المفتش كرومبو

    حبيبتي روجي اعتقد انه الي اكلتها ام علي

    لانها عرفت انها بالشكولا

    لو انا كنت كلتها كمان لاني بحب الشكولا ههههههههههههههههههههه

    تسلمي حبيبتي عالفزوره الحلوه

  3. #31
    0
    0
    معدل تقييم المستوى
    40

    رد: مسابقة المفتش كرومبو

    حبيبتي بشكورك كتيييييييييييير عالمسابقه الجميله دي

    والحمد لله لني شفتها بسرعه ويارب تكون صح

    انا بقول كمان انها

    ام علي

    تسلمين يا قلبي عالمسابقه ودو م بتابعك

  4. #32
    Đαℓεεŋ عضو مميز
    0
    0
    معدل تقييم المستوى
    138

    رد: مسابقة المفتش كرومبو

    أم علي اللي أكلتها..

  5. #33
    اسير عيونك مشرف سابق
    0
    0
    معدل تقييم المستوى
    178

    رد: مسابقة المفتش كرومبو

    ام علي
    تسلمي روجي

  6. #34
    Princess Meme 乂V!P乂
    0
    0
    معدل تقييم المستوى
    108

    رد: مسابقة المفتش كرومبو

    ام على

    ميرسى ع اللعبه

  7. #35
    @ROGE@ 乂V!P乂
    0
    0
    معدل تقييم المستوى
    308

    رد: مسابقة المفتش كرومبو

    فين التفاعل يا اعضاء وعضوات الوليد

صفحة 5 من 40 الأولى 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... الأخيرة
النتائج 29 إلى 35 من 278

المواضيع المتشابهه

  1. زوجتى كرومبو
    بواسطة دموووع الخررريف في المنتدى بريد الوليد لهموم الاعضاء
    مشاركات: 13
    آخر مشاركة: 22-Jun-2011, 06:07 AM
  2. مسابقة قسم الاسره والطفل (مسابقة المفتش كرومبو)
    بواسطة @ROGE@ في المنتدى قسم التهاني و الاهداءات
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 10-Jan-2010, 06:09 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •