تسجيل الدخول تسجيل حساب جديد نسيت كلمة المرور
لتسجيل الدخول إلى حسابك، أدخل اسم المستخدم وكلمة المرور أدناه وانقر على زر "تسجيل الدخول".

إذا كانت استماره التسجيل الخاصه بك ليست هنا، هنـا انقر.

إذا لم يتم عرض النموذج استرداد كلمه السر الخاصه بك، هنـا انقر.

1. الكاتب: نور الايمان و التقوى , عدد التعليقات: 1 , تم شكر الموضوع: 0
    حلمت في المنام ان اختي اصغر مني تحمل طفلة صغيرة ليس لها شعر في حدود 7 او 8 اشهر بيضاء البشرة فقلت لها هاتيها انا احملها لما حملتها عضتني في يدي عض خفيف فحاولت ان احملها رغم العض و بعدين نظرت الي و توقفت عن عضي و انا احملها و اداعبها و هي تضحك و تتبسم لي رجاء فسيريلي المنام الله يخليك
    24 سنة عزباء ليس لي وظيفة ملتزمة و لله الحمد

حلمت كذلك اني اركب الحافلة متجهة الى البحر في يوم السبت مع فتاة و بنت كانوا ماسكين يدي فتحت النافذة الباص رايت البحر من النافدة و لم يكن بعيد عني و كان لونه ازرق
    تفسير حلم المستشفى والخطوبة في النهار في المنام

شفت بمنامي انه في وحده من البنات كانت تعبانه في المستشفى أنا وأختي جلسنا معاها لين ما طلعت من المستشفى وكانوا بيجو لها زوار ومن ضمنهم جوها بيت خالي جد الولد اللي بشوفه في منامي قالو روحي ضيفي خطيبك وأهله وضيفتهم بس الغريب انه كان معاهم في واحد مشهور من بلدنا الولد اللي بشوفه في منامي لما شافني قال لعمه وأخوه مش عارف أنا بيجرا لي ايه من أشوف البنت دي بحبها كتير قالوا له هنخطبها لك هو والمهشور كانو بيبصو لي قال انا اللي وقع قلبي دي البنت عسل الولد اللي بشوفة في منامي قاله دي ليا أنا وبس محدش... إقرأ المزيد

تفسير حلم رؤية المتوفيين

السلام عليكم ماما حلمت انها ف الشارع كانت رايحة السوق وكان معاها بنتين صغيرين متعرفهمش مين دول بعدين رجعت البيت وسابت البنتين عالسلم ودخلت الشقة تعمل حمام ولما دخلت شقتنا لقتها ممسوحة ونضيفة ولقت جارتنا من سكنا القديم ولقت وجدتي وخالتي المتوفيين وقالت لجدتي ولخالتي ليه جبتو ام حسين تمسح الشقة دي هتاخد منكو فلوس كتير وبعدين سابتهم ودخلت تعمل حمام وهي راجعة شافت ان عندنا كيس سكر في شنطة وقالت لاختي اهو عندنا سكر كنتي بتقولي معندناش بعدين رجعت تنزل تروح السوق مع البنتين ولقت رايح معاها خالي فشافت... إقرأ المزيد

تفسير حلم الجار الجديد والضرب في المنام

شفت بمنامي انه كأنه الولد اللي بشوفه في منامي كان عندنا فالبيت كان عندي وجاه اتصال وسمعت احد من اهله بيكلمه علشان يتزوجني قالوله اتزوجها البنت بتقرب لك وبنت مافيش منها وفي وحده كانت عايزه تفرقنا عن بعض فيه وحده كانت كأنها مصرية الجنسيه وبنت جيرانا انا كنت جالسه معاه وانا معاه حاولت تفتن بيني وبينه ورحت أنا جلست جنبه كان في ايدي حاجه حلوه مش فاكره كان آيسكريم ولا شكولاته أكلت منه شوي وعطيته وبسته في خده قلت له حبيبي ماتصدقهاش أنت بتعرفني كويس وبتعرفني قد ايه بحبك وطلعنا مع بعض وكأنه أمي كانت برا... إقرأ المزيد

بنت اسيا نـظـرت للنيل فاهتزت جوانبه
    وفـاض بـالخير في سهل ووديان
    2
    15

رد: البنت الصغيرة

بسم الله الرحمن الرحيم

الطفلة الصغيرة تدل على تفريج الهموم ، او خبر جميل فى الطريق اليك ، والعض منها يدل على الحب ، اى قد تكونى محبة لما تسمعى من اخبار ،

وركوب الحافلة يدل على مسيرة حياتك مع من حولك ، والبحر هو رجل كبير قد يكون لك ان تقفى امامه فى طلب ما

ويوم السبت يدل على انك عنك موضوع متوقف على شئ ما للوصول الى حله

والله تعالى اعلم

الرجاء عدم وضع اكثر من حلم واحد فى الموضوع

وشكرا

النتائج 1 إلى 2 من 2