تسجيل الدخول تسجيل حساب جديد نسيت كلمة المرور
لتسجيل الدخول إلى حسابك، أدخل اسم المستخدم وكلمة المرور أدناه وانقر على زر "تسجيل الدخول".

إذا كانت استماره التسجيل الخاصه بك ليست هنا، هنـا انقر.

إذا لم يتم عرض النموذج استرداد كلمه السر الخاصه بك، هنـا انقر.

1. الكاتب: كيفي مغروره , عدد التعليقات: 1 , تم شكر الموضوع: 0
    السلام عليكم حلمت اني كنت ببيت جديد وكلنا كنا مجتمعين فيه اخواني واخواني من امراه ابوي وامي كانت تنظف البيت وقلت حق امي عطيني المكنسه انا انظف بدالج وكنت خايفه على امي وعقب ما خلصت تنظيف طلع جدامي زهيوي صغير صرخت وذبحته ومره ثانيه امي شافته على حوض لاسمج كان تناديني وقمت اصارخ وذبحته وجنب الحوض كان في وصخ بس وقعدنا ناكل ونضحك شكرا بنت اسيا
    تفسير حلم الثعبان

عمري 26 عاطل اعزب حلمت ان هناك ثعبان كبير وعريض ولونه اسود ونحن قتلناه ومات انتهى إقرأ المزيد

تفسير حلم السفر واختى نايمه والجن والقتل والاسعاف

حلمت ان بابا وماما بيقلولى جهزو الشنط هنسافر وانا فرحانه وبقول لاخواتى بس لقيت اختى نايمه ( للعلم اختى مسافره خارج مصر ) ومش عايزه تصحى وانا مصممه اصحيها بس لاقيت منها اتنين وعرفت ان وحده جن والتانيه اختى وضربت الجن واختفى وكنت بصحى اختى بعدها كان فى محصل الغاز بيخبط وحد فتحله بس واحد جارنا قتله بالرصاص والراجل بقى قدام شقتنا وانا بطلبه الاسعاف ومش عيزاه يموت خايفه يحسبه احنا اللى قتلاناه بس الست بتاعت الاسعاف بتقولى مفيش عربيه وانا هديها فلوس وهتبعت عربيه اسعاف إقرأ المزيد

تفسير حلم رجل غريب

رأيت بالمنام ان رجل لا اعرفه يجامعني وكنت اقول لنفسي بالحلم هذا زنا ،، ماتفسيره ؟؟ إقرأ المزيد

بنت اسيا نـظـرت للنيل فاهتزت جوانبه
    وفـاض بـالخير في سهل ووديان
    2
    15

رد: قتل الحشرات بالحلم

بسم الله الرحمن الرحيم

قتل الحشرات يدل على الانتصار على الاعداء ، والتنظيف ايضا يدل على ذلك

والاكل يدل على كثرة الكلام فى موضوع ما ، والضحك خير وسرور اذا كان بدون قهقهة ،

اما اذا كان بقهقهة فيدل على وقوع شئ غير حميد

والله تعالى اعلم

النتائج 1 إلى 2 من 2

المفضلات