تسجيل الدخول تسجيل حساب جديد نسيت كلمة المرور
لتسجيل الدخول إلى حسابك، أدخل اسم المستخدم وكلمة المرور أدناه وانقر على زر "تسجيل الدخول".

إذا كانت استماره التسجيل الخاصه بك ليست هنا، هنـا انقر.

إذا لم يتم عرض النموذج استرداد كلمه السر الخاصه بك، هنـا انقر.

1. الكاتب: حنانه ستايل , عدد التعليقات: 2 , تم شكر الموضوع: 0
    انا متزوجه ولدى ابن عمره سنه و7شهور وزوجى متغرب للعمل وانا خريجه كليه الفنون حلمت انى ذاهبه لأشترى جاكيت لزوجى ومفيش حاجه عجبتنى المهم وانا خارجه من المحل كنت رايحه سوبر ماركت ومعايا شنطه بها ال لاب توب بتاعى وتليفونى ومحفظتى و100ج وكتب معرفش بتاعت ايه لقيت ست شكلها يخوف بتحذرنى من شباب جايين ورايا فخوفت منها ورجعت للخلف لقيت الشباب دى سرقوا كل ال معايا وضربونى ضرب مبرح ظهر على جسدى فجأه لقيت نفسى فى محل ترزى كانهم يعنى بيفوقونى وينقذونى وانا مرميه فى المحل مر امامى الاشخاص ال سرقونى وعملت نفسى مغمى عليا عشان احفظ شكلهم وهما شافونى وقالوا لبعض يانهار ابيض دى بتموت ومشيوا ولما روحت على بيت حماتى عشان انا بروح اخدمها كل اسبوع عشان حمايا متوفى وببدل مع سلفتى فى الخدمه المهم روحت لقيت اخو زوجى وبنت عمتى ال هى سلفتى ومامتها وبحكيلهم على ال حصل محدش اهتم فبقيت ابكى على ال اتسرق منى فقررت اتصل بواحد اسمه احمد هو بلطجى مشهور فى المنطقة عشان اوصفله ال سرقونى ويجبلى الحاجه منهم
    تفسير حلم الطلاق

رايت بالمنام ان زوجي طلقني طلقة واحدة ثم رجعنا لبعض وقلت لنفسي هكذا اتحسبت عليا طلقة واحدة ،، ماتفسيره؟؟ إقرأ المزيد

تفسير حلم ركوب سيارة

رايت بالمنام انى سافرت دولة عربية وكنت اريد الذهاب لمنزلي طلعت شارع كله تراب ليس اسفلت وقلت مش هعرف اكمل الطريق ،، وكلمت رجل من هذه الدولة العربية لا اعرفه وقلت له يوصلني منزلي ركبت معه سيارته وركبت جمبه وكان يغطي رأسي بدواسه سوداء تشبه دواسات السيارة التى تكون بارضية السيارة حتى يحجب عني الشمس ولا ينظر لي احد وكان حنين عليا جدا هذا الرجل ،، ماتفسيره؟؟ إقرأ المزيد

تفسير حلم ممثل مشهور

رأيت بالمنام ان ممثل مشهور يقول فيا قصيدة انه يحبني وان وجهي ملائكي ،، ماتفسيره ؟؟ إقرأ المزيد

بنت اسيا نـظـرت للنيل فاهتزت جوانبه
    وفـاض بـالخير في سهل ووديان
    2
    17

رد: السرقه فى المنام

التفسير غير حميد

لا افسره حتى لا يقع

0
    0

رد: السرقه فى المنام

غير حميد للدرجه دى انتى قلقتينى جدا
    طيب مينفعش تفسير رموز اى حاجه عشان اعرف